Sila Klik Sini Ya

Sunday 19 February 2012

now dh gila novel plak......=)

Salam....

Kenapa x tau la skrg ni sya minat sangat baca novel... mungkin nk tutup rsa sedih dihati kot...

mmg dr skolah sya minat bca novel...tp x pnah la beli... ye la mahal plak tu...bca kat library saja...

skrg dh pndai cari novel yg best seller...tp normal la yg best seller slalu dh abis...tp x kisah la..kira zaman skrg rmai lg yg bca novel..

bru2 ni saya beli novel "Awak SUKA saya TAK" dari kak MELUR JELITA..
seriously mmg best sgt... page 1056...beraloi la bca...

mmg menusuk dalam jiwa....and now saya dh mula jatuh cinta kat watak HILMAN YONG....

andai nk diterbitkan dalam bntuk filem or drama..sya x galakan...tkut nnt watak x sama mcm dalam novel...sbb dalam novel terlalu best n perfect... klau buat filem or drama..msti byk kekurangan...coz watak hero n heroin saja mmg tersangat hensem n cantik...ssh nk cr watak mcm HILMAN YONG n INTAN ZULAIKHA..nnt rsa kecewa bila citarasa x menepati jiwa...ececece..

ni cover utk novel ni

sebelum sya bca novel AWAK SUKA SAYA TAK ni sya beli novel GEMERSIK KALBU ngan OMBAK RINDU...


secara jujur sya lebih suka ombak rindu berbanding gemersik kalbu.. tp setiap org punya telahan masing2 kan...

bg gemersik kalbu sya suka bca bila part watak Sufian muncul...n he so romantik...

utk ombak rindu x nafikan bila kita bca makin lama makin nk tahu apa kesudahannya..n saya x imagine pun watak Haris n Izzah tu Aaron Aziz n Maya Karin when bca novel nih...sya punya imaginasi yg lain utk Haris & Izzah..

ok cukup la bab novel..nnt sya buat entry lg bab novel...

Salam..=)
ZAIRI

No comments:

Post a Comment

Kepada Readers yang dikasihi...

Sudi-sudi lah komen...
InsyaAllah saya akan balas balik dan jejak blog anda
Terima kasih banyak-banyak

Sila klik Kat Sini ya